Kampanjaehdot | Wilfa Zense
Wilfan Zense kampanjan ehdot
- Wilfan Zense ”Osta Zense kahvinkeitin, ja saat termospullon kaupan päälle” on voimassa 1.2.-31.3.2025 ja koskee tällä aikavälillä K-Citymarketista ostettuja Wilfa Zense kahvinkeitinmalleja: Wilfa Zense musta CM10B-A125 & Wilfa Zense valkoinen CM10W-A125
- Kampanja koskee ainoastaan kampanja-aikana ostettuja kahvinkeittimiä ja vain yllä mainittuja malleja. Kampanjaetua ei voi yhdistää muihin etuihin ja/tai tarjouksiin.
- Henkilö, joka ostaa yllä mainitun Wilfa kahvinkeittimen kampanja-aikana K-Citymarketista (K-Citymarket myymälä tai k-citymarket.fi) ja rekisteröi ostamansa kahvinkeittimen 13.4.2025 mennessä rekisteröintisivulla wilfa.fi/kahvi/zense/kampanja saa kaupan päälle kampanjatuotteen Wilfa 0,5l termospullo (arvo 49€).
- Wilfa toimittaa kampanjatuotteen rekisteröinnin yhteydessä ilmoitetun osoitteen mukaiseen PostNordin toimipisteeseen n. 60 päivän kuluessa rekisteröinnistä. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tavallisimmin tekstiviestillä. Lähettäjä ei vastaa noutamattomien lähetysten uudelleen lähetyksestä tai sen kuluista. Asiakas vastaa itse uudelleen lähetyksen kuluista. Järjestäjä ei vastaa PostNordin kadottamista lähetyksistä.
- Kampanjatuotteen lunastaminen edellyttää rekisteröintiä ja rekisteröintisivulla pyydettyjen tietojen täyttämistä puutteetta. Rekisteröitäessä pyydetyt tiedot koskien laitetta ja ostajan yhteystietoja on täytettävä selkeästi ja liitteet ladattava niin, että pyydetyt tiedot, kuten ostopäivämäärä ja kuitin numero, ovat nähtävissä selkeästi. Puutteellisista tai vaillinaisista tiedoista voi johtua viivästyksiä tai ongelmia tuotteen toimituksessa.
- Kampanja koskee ainoastaan yksityiseen käyttöön ostettuja kahvinkeittimiä.
- Kampanjatuotteita ei toimiteta jälleenmyytäväksi.
- Useamman kuin yhden kahvinkeittimen ostajan tulee tehdä rekisteröinti kullekin kahvinkeittimelle erikseen. Samaa tuotetta ei voi rekisteröidä kuin kerran – tuplarekisteröinti hylätään.
- Mikäli rekisteröity kahvinkeitin palautetaan K-Citymarketille ja kauppa puretaan, tulee siitä ilmoittaa viipymättä Wilfalle sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(a)wilfa.fi
- Järjestäjällä on oikeus hylätä rekisteröinti, jos on syytä epäillä huijausta tai muuta asiatonta toimintaa.
- Kampanjatuotetta koskee 12 kk takuuaika, joka kattaa tuotteessa takuuaikana ilmenevät valmistus- ja materiaalivirheet tai muut viat. Takuu ei ole voimassa, jos tuotetta on käytetty väärin, huolimattomasti tai ohjeiden vastaisesti, tai jos tuotetta on muokattu tai korjattu valtuuttamattomalla tavalla. Takuu ei myöskään koske normaalia kulumista, väärinkäyttöä, huollon puutetta eikä normaalin kulumisen piiriin kuuluvia osia.
- Kampanjatuotteen takuuaika alkaa lähetyslistaan merkitystä lähetyspäivämäärästä. Säästä kampanjatuotteen mukana tuleva lähetyslista, josta ilmenee lähetyspäivämäärä, mahdollista takuuvaatimusta varten.
- Kampanjatuotteen takuuvaatimustilanteessa ole yhteydessä Wilfa Suomen asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(a)wilfa.fi
- Rekisteröinnin yhteydessä pyydettyjä tietoja ei käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen kuin kampanjatuotteen toimittamiseen. Wilfa on vastuussa henkilökohtaisista tiedoista. Ellei erillistä markkinointilupaa esimerkiksi sähköpostitiedotteen lähettämiseksi ole annettu, käytämme henkilökohtaisia tietoja vain ja ainoastaan tuotteen toimittamiseen. Tietoja ei missään tapauksessa luovuteta mihinkään muihin tarkoituksiin. Emme säilytä henkilökohtaisia tietoja kauempaa kuin on tarpeen lakisääteisten velvoitteiden täyttämiseksi. Voit pyytää, että poistamme sinusta tallennetut henkilötiedot, mikäli tiedot eivät ole välttämättömiä kampanjan ylläpidolle tai mikäli laki tai muut velvoitteet eivät vaadi meitä säilyttämään tietoja pidempään. Jos sinulla on kysyttävää henkilötiedoista tai kampanjasta, ota yhteyttä Wilfa Suomen asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(a)wilfa.fi